Абонентский договор

Договір на надання послуг доступу до інформаційних джерел мережі ІНТЕРНЕТ D-com

м. Кривій Ріг

Фізична особа підприємець __________________, надалі Оператор, що діє на підставі ___________________________________________________________, з однієї Сторони, і _____________________________________________________________________, надалі Абонент, з іншої Сторони, разом Сторони і кожний окремо Сторона, уклали даний договір про наступне:

1. Предмет договору

1.1. Предметом даного договору є надання Абонентові послуг доступу до інформаційних джерел мережі ІНТЕРНЕТ з підключенням у локальну мережу Оператора за місцем проживання Абонента (далі — Послуга) у відповідності з діючим Прейскурантом і Правилами надання послуг — далі Правила.

1.2. Прейскурант і Правила є офіційними документами Оператора, встановлюються Оператором однаковими для всіх Абонентів.

1.3.Прейскурант і Правила розробляються Оператором і публікуються на сервері Оператора.

1.4.Оператор може вносити зміни в Прейскурант і Правила. Абонент зобов’язаний самостійно з тією періодичністю, з якої він уважає потрібної, знайомитися зі змінами в Прейскуранті й Правилах.

1.5.Абонент, підписуючи даний договір, тим самим підтверджує, що він ознайомлений і згодний з положеннями Правил і Прейскурантом на надавані Оператором послуги.

1.6.Абонент зобов’язується приймати й оплачувати надані Оператором послуги в повному обсязі відповідно з діючими на момент надання послуг редакціями Прейскуранта й Правил.

2. Права та обов’язки сторін.

2.1. Оператор зобов’язується:

2.1.1.Надавати, у встановлений договором строк, Абонентові послуги, зазначені в п. 1.1 даного договору, при дотриманні Абонентом необхідних умов, відповідно до діючого Прейскуранта й Правилами.

2.1.2.Публікувати в електронному виді всі доповнення й зміни умов надання послуг не менш чим за 30 (тридцять) днів до початку їхньої дії на сервері Оператора.

2.1.3.Надавати технічну підтримку (консультації) з питань функціонування й настроюванню стандартного програмного забезпечення для забезпечення роботи в мережі. Обсяг консультацій обмежується питаннями, пов’язаними з наданням інформаційних послуг у рамках даного договору.

2.2. Абонент зобов’язується:

2.2.1. До моменту укладання договору уважно ознайомитися з умовами Правил і Прейскурантом Оператора й подати письмову заявку на підключення до локальної мережі Оператора. Підписанням даного Договору Абонент підтверджує, що він ознайомлений і згодний з умовами договору, Прейскурантом і Правилами, включаючи умови оплати.

2.2.2.Забезпечити доступ у приміщення Абонента для огляду засобів телекомунікації, а також проведення необхідних робіт представниками Оператора в погоджений з Абонентом час (з 9:00. до 17:00 у робочі дні ).

2.2.3.Абонент є кінцевим користувачем і зобов’язується не переуступати, або не передавати свої права, обов’язку за даним договором третій особі.

2.2.4.У випадку тимчасової відмови Абонента від споживаних послуг без розірвання даного договору, Абонент зобов’язується:

-сповістити про це Оператора шляхом надання письмової заяви;

-надати заяву не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, що передує місяцю призупинення послуги.

У випадку неподання заяви послуга відключається, повторне підключення відповідно до діючого прейскуранта.

2.2.5.Перевіряти інформацію, що стосується даного договору на сервері Оператора. У випадку порушення даного обов’язку Абонент самостійно несе ризик несприятливих для нього зміни умов Прейскуранта й Правил.

2.2.6.Абонент зобов’язується виконувати положення Правил і вчасно оплачувати надавані йому послуги.

2.2.7.Абонент зобов’язується самостійно підтримувати в справному стані всі необхідні, для використання послуг Оператора, власні засоби телекомунікації.

2.2.8. Якщо Абонент не згодний з п. 2.3.4. даного договору він зобов’язаний повідомити Оператора в писемній формі протягом 10-ти днів з моменту публікації нових умов. Відсутність письмової відмови від Договору до набрання змінами чинності приймається за згоду Абонента з новими умовами Правил і Прейскуранта.

2.3. Оператор має право:

2.3.1. Розірвати договір з Абонентом:

-по письмовій заяві клієнта. У цьому випадку договір розривається з 1-го (першого) числа місяця, що випливає за місяцем подачі заяви;

-припинити надання послуг Абонентові при порушенні останнім порядку розрахунків й Правил;

-за дії Абонента, що призвели до ушкодження технічних засобів телекомунікації Оператора з моменту виявлення порушення;

-у випадку невиконання Абонентом більше трьох місяців умов п.2.2.4. даного договору.

2.3.2. Відмовити Абонентові в наданні послуг, якщо виконання вимог Абонента виходить за рамки виробничих можливостей Оператора.

2.3.3. Не робити перерахунок абонентської плати, відшкодування збитку, якщо неможливість отримання послуг викликана з вини Абонента.

2.3.4. Оператор вправі в односторонньому порядку переглянути Прейскурант із повідомленням Абонента через публікацію на сервері Оператора, не менш чим за 30 днів до набрання чинності змінами або доповнень до Прейскуранта та Правил.

2.3.5. Оператор вправі в односторонньому порядку змінити тарифний план Абонента, якщо протягом двох місяців Абонент витрачає менш 75% трафика що передплачується. Новий тарифний план набуває чинності з першого числа наступного місяця. Тарифні плани за попередні місяці не змінюються.

2.4. Абонент має право:

2.4.1. Вимагати від Оператора надання необхідної інформації про його реквізити, режим роботи, надавані послуги.

2.4.2. Достроково розірвати даний договір, без пояснення причин, з попередженням Оператора письмово не менш ніж за 30 (тридцять) днів до дати його розірвання.

2.4.3. Абонент вправі змінити раніше обраний тарифний план на новий, відповідно за діючим на даний період прейскурантом. Зміна тарифного плану здійснюється за письмовою заявою Абонента, надану не пізніше ніж за 10(десять) робочих днів . Новий тарифний план набуває чинності з першого числа місяця, що випливає за місяцем подачі заяви. Тарифні плани за попередні місяці не змінюються.

3. Вартість і порядок розрахунків

3.1. Вартість послуг за даним договором визначається Прейскурантом послуг Оператора. Оплата послуг Оператора здійснюється Абонентом за розцінками, зазначеним у Прейскуранті, що діє на момент оплати послуг.

3.2. Абонент сплачує за Послуги авансом, відповідно до Прейскуранта й обраним тарифним планом (Додаток 1).

3.3. Оплата послуг Абонентом здійснюється в національній валюті України до 25-го числа попереднього місяця. Зарахування платежів на особовий рахунок Абонента проводиться протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів на розрахунковий рахунок Оператора.

3.4. Особовий рахунок Абонента ведеться в національній валюті України.

3.5. Плата за підключення до мережі здійснюється Абонентом авансовим платежем, є разовою й не заноситься на особовий рахунок Абонента.

3.6. Щомісячна абонентська плата й інші платежі з помісячною оплатою нараховуються на особовий рахунок Абонента щомісяця першого числа кожного місяця. Абонентська плата за доступ до мережі нараховується в повному розмірі незалежно від обсягу спожитого трафика Абонентом.

3.7. Кошти, що надійшли на особовий рахунок Абонента, списуються в наступному порядку:

-абонентська плата;

-плата за додатковий трафик.

3.8. Плата за додатковий трафик (понад включений в абонентську плату) нараховується на особовий рахунок Абонента відповідно до реальної витрати трафика.

3.9. Абонент самостійно стежить за станом свого особового рахунка, одержуючи інформацію через сервер Оператора.

3.10. У випадку якщо баланс особового рахунка Абонента досягає 0 (нуль) гривень, Оператор припиняє надання Послуги до надходження чергового авансового платежу Абонента на розрахунковий рахунок Оператора. При цьому зберігається доступ до локальної мережі й сервера статистики.

3.11. Протягом усього терміну дії договору, послуги, надані Оператором протягом відповідного календарного місяця, будуть уважатися зробленими належним чином при відсутності письмових заперечень (претензій) з боку Абонента, виставлених Операторові одразу після виникнення заперечень (претензій) і не пізніше чім за 5 (п’ять) днів до моменту завершення відповідного календарного місяця. Після закінчення зазначеного строку претензії не приймаються.

4. Інші умови

4.1. За додаткові види послуг, не перераховані в Прейскуранті й не внесені в предмет даного договору, а також при особливих умовах виконання даного договору, підписуються додаткові угоди, які є невід’ємною частиною даного договору. Час дії, умови виконання додаткових видів робіт і послуг, і умови виконання визначаються в додаткових угодах.

4.2. Абонент і Оператор зобов’язуються забезпечувати конфіденційність облікової інформації Абонента, якщо такі використовуються. Оператор не несе відповідальності за збитки будь-якого роду, понесені Абонентом через розголошення останнім своєї облікової інформації.

4.3. Додаток 1 є невід’ємною частиною даного договору.

5. Відповідальність сторін

5.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором Оператор і Абонент несуть відповідальність у відповідності з умовами даного договору й чинним законодавством України.

5.2. У випадку невиконання Абонентом п. 2.2.6. договору Оператор, відповідно до Правил, залишає за собою право відмовити Абонентові в наданні послуг.

6. Форс-Мажор

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, викликане обставинами непереборної сили, що виникли після його підписання. До таких обставин, зокрема, Сторони відносять: стихійні лиха; природні й промислові катастрофи; терористичні акти; воєнні дії; цивільні безладдя; прийняття органами державної влади або органами місцевого самоврядування актів, що містять заборони або обмеження відносно діяльності Оператора за даним Договором; повне або часткове ушкодження (знищення), крадіжка майна або встаткування Оператора, що необхідно у наданні послуг Абонентові, інші обставини, які не можуть бути заздалегідь передбачені або відвернені й унеможливлюють виконання зобов’язань Оператора й Абонента за договором.

6.2. Сторона, що бажає бути звільненої від відповідальності, негайно (не пізніше трьох робочих днів) сповіщає про такі обставини іншу Сторону. Несвоєчасне повідомлення про настання обставин непереборної сили позбавляє Сторону права на звільнення від відповідальності. Беручи до уваги, що Оператор робить послуги великій кількості клієнтів, повідомлення Абонента про настання обставин непереборної сили може бути опубліковане на сервері Оператора.

6.3.При настанні обставин непереборної сили, що перешкоджають виконанню зобов’язань за цим Договором, строк виконання Сторонами своїх зобов’язань переноситься відповідно до часу дії таких обставин, а також часу, необхідного для усунення їхніх наслідків, але не більше шістдесятьох (60) календарних днів. У випадку, якщо обставини непереборної сили продовжують діяти більше зазначеного строку, або коли при їхньому настанні обом Сторонам стає очевидним, що вони будуть діяти більше цього строку, Договір припиняє свою дію.

7. Термін дії договору

7.1. Договір набуває чинності з моменту підписання й діє до моменту його розірвання.

7.2. Договір може бути розірваний у будь-який час за взаємною згодою сторін.

7.3. Договір може бути розірваний в однобічному порядку з ініціативи Оператора у випадку порушень Абонентом умов даного договору й Правил, або кожної зі сторін при письмовому повідомленні іншої сторони за 15 (п’ятнадцяті) днів до розірвання договору.

7.4. Договір залишається в силі у випадку зміни реквізитів Оператора, установчих документів, форми власності, організаційно-правової форми та ін.

7.5. Суперечки між Оператором і Абонентом, що випливають із даного договору або у зв’язку з його виконанням, неурегульовані шляхом переговорів сторін, підлягають вирішенню в Господарському суді.

7.6. Сторони зобов’язуються здійснити всі можливі дії для досудового вирішення суперечки. Досудовий (претензійний) порядок вирішення суперечок обов’язковий для сторін. Претензії направляються одною стороною іншій стороні рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Строк відповіді на претензію становить 30 (тридцять) календарних днів із моменту одержання претензії.